vrijdag 1 juli 2011

Bedrijf, blog en baby

Hoi allemaal,

hoe is het met jullie? Klaar om het weekend in te duiken? Ik heb het gevoel alsof ik momenteel in een draaimolen zit van gebeurtenissen. Er komen heel veel (vooral leuke) dingen op m'n pad. Het runnen van een eigen bedrijf is sowieso een kermis heb ik ontdekt. Je bent er 24/7 mee bezig en dan nog heb je het idee dat er te weinig uren in een dag zitten. Ik heb constant ideeen voor nieuwe diensten, producten en samenwerkingen. Maar ja, je kunt maar zoveel doen. In ieder geval gaan Lise en ik na het organiseren van Meet the Blogger andere activiteiten ontwikkelen, wel gecentreerd rond Meet the Blogger. Verder heb ik contact met een aantal ondernemende en duurzame vrouwen over eventuele samenwerkingen.

Ik moet opeens denken aan een gesprek dat ik vorige week had met een populaire Nederlandse blogster. Zij heeft net als ik een BEDRIJF, een BLOG, en een BABY. Ik wist niet dat zij een baby had - van 9 maanden - en het was fijn om te horen dat het haar ook niet meeviel die drie te combineren. Nou is Maya geen baby meer, maar een kleine peuterrebel :). Die de wereld aan het ontdekken is en daarbij het liefst pasta aan de bank smeert, schone was door het huis verspreidt en hard wegrent op het moment dat je haast hebt.

Een bedrijf, een blog en een baby dus. Alledrie mooi, interessant, uitputtend, inspirerend en bijzonder. Waarbij de derde b natuurlijk altijd op nr. 1 staat! Deze zomer wordt Maya alweer twee. Twee jaar die, nee, die niet zijn omgevlogen want het waren soms lange dagen en nachten ;), maar wel twee jaren van verwondering en verbazing als ik zie hoe hard ze groeit en wat ze nu alweer kan.

Goed, dan nu een mooie eco-vondst. Ik ben dol op (mooi) papier. Heb lades vol met kaartjes en papieren prullen. De mooiste bewaar ik in een speciaal doosje. Anderen verdwijnen tussen lagen andere troepjes. Daar verstoppen ze m'n laden maar. Wat een mooie oplossing zou het zijn om ze in de grond te stoppen, en er dan later bloemen uit te zien groeien.

Dat moeten ze bij Botanical Paperworks ook gedacht hebben. Daar maken ze plantbare kaarten en notitieboeken. De cover van een notitieboek bevat zaadjes van wilde bloemsoorten, de pagina's zijn gemaakt uit gerecycleerd papier. Na het volschrijven van een notitieboek kun je de cover planten en wachten op de wilde bloemen. Leuk he? Ik ben fan. Zie hieronder een paar van hun producten. Ze worden onder andere verkocht bij Kudzu.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten