maandag 27 juni 2011

Meet the Blogger

Er zijn van die gebeurtenissen die je prikkelend van inspiratie huiswaarts doen keren, uren na afloop nog een glimlach op je gezicht toveren en je in positieve zin erg raken. Zo'n gebeurtenis was Meet the Blogger.  's Morgens zaten LiseHolly en ik in lobby van Hotel V ons af te vragen hoe het er 's middags uit zou zien. Nou, zo dus.



Zouden al die gave bloggers echt komen? Ja dus!



Ik moet eerlijk zeggen dat niet elke bijeenkomst met veel mensen me energie geeft. Maar wauw, ik kon 's nachts niet slapen van al de positieve energie die Meet the Blogger me had gegeven. 

Zoveel sterke, mooie vrouwen bij elkaar. Allemaal met hun eigen verhaal. Maar allemaal met een passie voor bloggen en mooie dingen.

Er werd genetwerkt, gelachen, gedronken, cupcakes gegeten, ontdekt, geleerd, geinspireerd.

Als mede-organisator kan ik zeggen dat het enorm geslaagd was. Dank jullie wel! Dankzij jullie was het een fantastisch evenement. Jullie reacties doen ons goed en we zitten vol plannen om een vervolg te geven aan Meet the Blogger.

Nou, geniet nog even mee van een paar mooie foto's enne: blog on!

Holly in gesprek met een blogger.

Initiatiefneemster Lise zit te genieten..

Ikke, vol trots :)

Jammie, jammie, Nederlands enige echte cupcakes!


PS. Lees ook het leuke verslag van 101 Woonideeen en van Lise. Holly heeft al een aantal pics op Facebook gezet en ongetwijfeld volgt binnenkort een uitgebreid verslag op Decor8.

PS.2 Ik heb zoveel mede-blogsters gesproken en nieuwe blogvrienden leren kennen, over die ontmoetingen en gesprekken ga je vast nog veel terugzien hier op Bolwol. 


* Foto's: Jurriaan Hoefsmit

1 opmerking:

  1. Hey ;)
    Jahhh wat was het leuk he.. en wat een geweldige inspiratie doe je op op zo'n middagg. ik moet t allemaal nog laten bezinken.. zoveel mensen zoveel geweldige blogs... hier kom ik weer via het 101 woonideeen blog terecht ;)
    groetjes van een fellow blogster
    desiree

    BeantwoordenVerwijderen