vrijdag 20 mei 2011

Fijn weekend!

Hoe is het met jullie? Druk, of juist niet? Ik was deze week veel op pad en heb tussendoor aan de website voor mijn bedrijf gewerkt. Ik heb een aantal leuke blogposts in de planning, maar die moeten nog even wachten. Voor vandaag wat foto's die ik afgelopen week maakte tijdens een avondfietstocht met Kleine Bij.




Er lopen volop lammetjes hier in de streek, die me altijd weer blij maken met hun gehuppel.



Ook het opgroeien van Maya is een onuitputtelijke bron van vreugde. Ok, behalve misschien wanneer ze het melkpak op z'n kop houdt, haar bord spaghetti op de grond gooit of me 's morgens veel te vroeg wakker maakt.  


In het moederschap rol je van het ene extreme in het andere. De ene keer loop je over van liefde, de andere keer weet je uit wanhoop en vermoeidheid niet meer waar je het zoeken moet. Is dit herkenbaar voor andere mama's?



Nou, lieve lezers, ik duik het weekend in. Ik meld me hier halverwege volgende week weer! xx

2 opmerkingen:

  1. Wat een pracht foto's en wat een ontroerend mooie tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maya and the little lambs... what cute shots. You're so lucky to live in such a nice area...
    Viele Grüße Tesca

    BeantwoordenVerwijderen