woensdag 1 juni 2011

Papaver Communicatie: online communicatie voor duurzame doeners

Wat is het stil hier he? Nee, geen bloggersblock, er is nog genoeg te ontdekken in ecoland. Het is hier zo rustig omdat ik het knetterdruk heb met een ander blog. Namelijk die van mijn nieuwe bedrijf Papaver Communicatie.


Eerder dit jaar heb ik besloten voor mezelf te beginnen. Ik heb zeven jaar ervaring als communicatieadviseur dus dat het iets op dat vlak zou worden was duidelijk. Maar hoe kon ik me verder afbakenen, opvallen tussen de vele zelfstandige communicatieadviseurs en tekstschrijvers?

Ten eerste besloot ik me te focussen op online communicatie. Daar is de spoeling al iets dunner, hoewel het aantal online marketingdeskundigen rap toeneemt.

Ten tweede kwam een andere passie om de hoek kijken: duurzaamheid. Niet alleen een passie, maar ook een onderwerp waar ik veel vanaf weet omdat ik de afgelopen vijf jaar heb gewerkt voor organisaties die zich daarmee bezighouden.

Via blogs en social media ben ik met veel duurzame creatieve ondernemers in contact gekomen die ik graag wil helpen sprankelen op internet en daarmee hun duurzame bedrijf een boost geven. Ik bied advies en hands-on ondersteuning voor succesvolle websites, blogs en social media. Allemaal met een 'groen' randje.

De website krijgt nog wat meer 'body' de komende tijd, maar de basis is er. Wil je op de hoogte blijven? Schrijf je in voor de e-zine met tips en inspiratie. En volg me op Twitter. Wil je onmiddelijk met me aan de slag? Dat kan natuurlijk ook! Mail naar janneke[at]papavercommunicatie.nl.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

1 opmerking: