maandag 16 mei 2011

Bloemeninspiratie: oudroze

Hoi hoi!

het was vandaag weer even wat kouder, maar de temperatuur gaat weer stijgen de komende dagen! Ik kan niet wachten tot die mooie ranonkels in m'n tuin tot bloei komen, die vind ik toch zo mooi. De sierkers heeft al z'n roze bloesem al weer verloren dus het is tijd voor nieuw roze in de tuin. Vandaag bladerde ik door het tijdschrift Home and Garden en kwam deze roze bloemeninspiratie tegen. 'Ouderwetse' bloemen die een gevoel van brocante oproepen, vooral met deze styling.

Ik ben vorig jaar zomer in dit huurhuis komen wonen en het is zo leuk te ontdekken wat de huiseigenaar hier ooit met liefde heeft geplant. Ik doe zeker ideeen op voor m'n eigen huis - mocht het ooit zover komen :)





Wat staat er momenteel in jouw tuin of op je balkon in bloei? Of heb je mooie bloemen binnen staan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten