dinsdag 19 april 2011

Gezinnig: voor een makkelijk gezinsleven

Hoi allemaal,

terwijl mijn lijf druk bezig is de laatste restjes verkoudheid op te ruimen kreeg ik vanmorgen een heel leuk Twitterbericht. Gezinnig verloot een boek naar keuze onder iedere 250 nieuwe volgers. En ik was dit keer de gelukkige! Jawel, ik mag een boek uitzoeken op deze superleuke site waar je 'zinvolle producten en inspiratie vindt om de boel thuis lekkerder te laten draaien."

Nou valt dat uitzoeken nog helemaal niet mee, want o,o, wat een leuke spullen vind je bij Gezinnig. Ik licht er hier een paar uit.


Nooit meer boterhamzakjes kopen; boterhammen, fruit en koekjes kunnen voortaan in deze ecologische lunchbags. Katoenen zakjes met een waterdicht laagje en een leuke print. De lunchbags worden met de hand gemaakt in de VS door 3GreenMoms.


Ik ontdekte Madame Mo vorig jaar tijdens Flavourites Live. Kekke ontwerpen geinspireerd door Japanse cartoons. Deze 'handybags' van organisch katoen kun je overal voor gebruiken; thuis, onderwerg, of als kadoverpakking.  


Alleen de naam al vind ik geweldig: Family Survival Planner. Want ja, het gezinsleven vertoont inderdaad veel gelijkenissen met survivallen; zwaar, met veel hindernissen. En je wordt er sterk van :) Deze kalender biedt in ieder geval tips en ruimte om enigszins je weg te plannen door de hindernissenbaan van het gezin.

En welk boek kies ik nou? Ik denk dat ik het ga voor het Bonnenboek voor vrouwen. Isak is zo'n grappig merk. En ze produceren zo milieubewust mogelijk. Voor print bijvoorbeeld gebruiken ze gerecycled papier en plantaardige inkt.

{Photo: Isak}






En dan ruil ik gauw een tegoedbon 'tot 11 uur uitslapen' in..:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten