woensdag 9 maart 2011

dagje Rotterdam


Het is rustig op dit blog, veel te rustig. Ben momenteel met zoveel dingen bezig. Onder andere het opzetten van mijn eigen communicatiebedrijfje. Heel leuk om je eigen ideeen zo ten uitvoer te brengen. Heb zojuist de briefing voor het logo de deur uitgedaan en heb een opzet gemaakt voor de website. Uiteraard horen jullie meer op dit blog zodra ik startklaar ben.

Wat dit blog betreft, dat zal de komende tijd ook gaan veranderen. Wat begon als een blog voor familie en vrienden, wordt steeds meer een 'showcase' voor duurzame ontwerpen en initiatieven. Daardoor zit ik nu een beetje in spagaat (don't worry, figuurlijk bedoeld :) ). Aan de ene kant vind ik het leuk om op dit blog persoonlijke dingen te melden, aan de andere kant vraagt actieve deelname aan de 'blogging community' om iets meer dan alleen persoonlijke kiekjes en verhalen. Om uit te vinden welke kant ik op wil wel dit blog, volg ik de e-course Blogging Your Way, opgezet door Holly Becker van het bekende designblog Decor8. Het is een geweldige cursus, die je aanzet na te denken over je passies en drijfveren en wat voor soort blog goed bij je past. Ik zal er binnenkort meer over vertellen.

Voor nu wat kiekjes van een recente dag in Rotterdam met vrienden. 'Op ontdekkingstocht door Rotterdam Zuid' :) Met cafesuggesties! 


Good food (en een mooi uitzicht en gratis wifi) bij Lebkov & Sons


Delicatessen uit de Balkan bij Lekker op Zuid. Heerlijke broodjes zoals Bosnisch brood met feta (foto onder) en broodje zekki (met Bosnische rundworst).

'Amerikaanse' architectuur in Zuid
Enjera eten bij Viva Afrika

2 opmerkingen: