zondag 27 maart 2011

Bloesem

Deze post had ik klaargezet voor vandaag. Het was de bedoeling dat 'ie vanmiddag vanzelf online zou gaan. Mooi niet dus. Ik heb het steeds meer gehad met Blogger. Een volgende versie van dit blog komt waarschijnlijk in Wordpress. Daarover gesproken, ik ben ook bezig met een nieuwe naam. Bolwol heb ik jaren geleden bedacht en geregistreerd. Toen ik vorig jaar zomer eindelijk actief met dit blog aan de slag ging, moest ik er van Blogger nog iets voor zetten, dat werd 'jannek' en zo onstond 'jannek-bolwol'. Maar dat dekt helemaal de lading van dit blog niet - het dekt volgens mij geen enkele lading :). Ik had op een briefje alternatieven geschreven en die wilde ik jullie voorleggen. Maar dat briefje ben ik natuurlijk kwijtgeraakt in dit chaotische huishouden. In ieder geval wil ik mijn blog meer gaan focussen op ecologische, duurzame ontwerpen en initiatieven. Daarvoor heb ik in de kop al 'eco beauty' staan. Het gaat namelijk niet zomaar om alles waar ecologisch voorstaat, het moet ook een bepaalde esthetiek hebben. Het moet mooi zijn, inspireren, door de materialen, de manier waarop het gemaakt is, de mensen die het gemaakt hebben. Wat vinden jullie van 'eco beauty' als nieuwe naam voor dit blog? Andere ideeen zijn heel welkom! En als ik mijn lijstje nog vind, leg ik jullie de andere ideeen voor.

Alvast bedankt!

X
Janneke

Bloesem langs de Korn en in eigen tuin.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten