zaterdag 18 juni 2011

Kunst in de keuken

Hee daar! Hoe is het? Long time no see! Dat ligt aan mij hoor. Ik heb het zo druk met Papaver Communicatie dat ik nauwelijks meer aan dit blog toekom.

Vanmiddag, met dat druilerige weer, klikte ik eindelijk weer eens m'n Google Reader open. Dat voelt als een kadootje, al die inspiratie, mooie woorden en foto's die opeens over het scherm rollen. Ik kreeg zin om ook wat moois te delen.

Al een tijdje vallen me op internet schitterende theedoeken op. Kleine kunstwerkjes. Vaak met de hand getekende illustraties, zelf op de doek gedrukt, en organische katoen. Kunst in de keuken! Hier een selectie.



Met de klok mee:
Zo'n mooie theedoek doet het goed als kado volgens mij.

Wat vind jij? Zou jij zo'n katoenen/linnen kunstwerkje in de keuken willen hebben? Of kado doen?

PS. Sinds ongeveer een maand heb ik problemen met m'n Blogger account. Ik kan niet meer reageren op andere blogs! Echt heel vervelend. Wilde zo graag reageren op een aantal blogs van jullie, maar Blogger werkte niet mee. Heb jij hier ook last van? Voor mij een reden om toch maar weer eens na te denken over een overstap naar Wordpress.

Dear followers. Since about a month I can't react on other blogs anymore. My Blogger account doesn't work when I want to leave a comment. I'm really sorry 'cause I've read some lovely posts here and there that I wanted to comment on. Do you experience problems like this?
     
     
     

3 opmerkingen:

  1. These are great finds1 I especially like the last one (the tea towels)!

    I think I might know what the problem is with leaving comments. When you go to leave a comment and have to log into blogger make sure the box to "stay signed in" is not checked. If it is not checked it should work.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. replica bags ebay find here j3b42w8r73 replica bags ru visit this site d4v83o2q63 louis vuitton replica handbags louis vuitton replica bags neverfull replica bags philippines wholesale fake hermes p4r22s9y47 replica evening bags

    BeantwoordenVerwijderen