vrijdag 11 februari 2011

Slingers in da house

De tijd dat een slinger van crepepapier was die na een verjaardag kapot was is al lang voorbij. Lang leve de vlaggetjeslijnen van stof, papier, wol en vilt! En ze hoeven ook helemaal niet alleen voor verjaardagen. Ik maakte er een voor Maya's geboorte, voor Maya's 1e verjaardag, voor op een geboortekaartje, als verhuiskadootje en.. zomaar, als versiering in huis.  Zie hier een aantal van mijn favorieten:


{ papieren slinger van het Zijstraatje }


{ Vilten slinger van Dandeedesigns }


{ De tutorial voor deze slinger vind je op Hamblyscreenprints. Perfect voor een Bollywoodfeest! }

{ Alleen al daarom wil ik leren haken, om ook z'n geweldige hartjeslijn te maken! Via Woodwoolstool }

{ Simpel en stijlvol, deze juten banner. Via Victorianstation }

{ Oh wat zijn ze mooi, deze originele vlaggetjes van krantenpapier. Via Cori Kindred }

{ Ik moest me inhouden op Flavourites Live, toen ik deze geweldige gehaakte slinger zag bij EchtStudio }



2 opmerkingen: