maandag 22 november 2010

I call it love




Hoi allemaal,

goed weekend gehad? De bomen beginnen aardig kaal te worden en daarmee verdwijnt de laatste kleur uit het landschap. Zaterdagmorgen begon zo grijs. Nou kunnen grauwe landschappen ook heel mooi zijn, maar zaterdagmorgen had ik behoefte aan een 'kleurenboost'. Opeens viel m'n oog op een mooie kleurencombinatie op tafel. Knaloranje mandarijnen en een roze bol wol (ben aan t leren breien, moet de naam van m'n blog toch eer aan doen :) Even een compositie maken, camera instellen, en voila, een mooie kleurenfoto om jullie maandag ook wat meer kleur te geven.

Ontdekte in de tuin warempel ook nog wat roze roosjes die zich kranig houden en zo had ik al gauw heel wat kleurrijke composities en foto's. Het ziet er zo warm uit vind ik. Ik kreeg er helemaal een goed gevoel van zaterdag. Sterker nog, I call it love.

PS Het takje roosjes combineerde ik met twee takjes rozemarijn en gaf dit als kadootje aan m'n zus, bij wie we 's avonds gingen eten.

PS2: Zondag zorgde FlavouritesLive ook voor een behoorlijke shot kleur en vrolijkheid. Daarover meer in een volgende post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten