vrijdag 22 oktober 2010

Verjaardag

Photo: Michelle Meiklejohn

Wat ik voor m'n verjaardag wil?

niets

En met niets bedoel ik een tijdje niets doen. Op een bankje in de zon zitten, de hele ochtend. Een strandwandeling maken.

Niet werken, niet opruimen, niet schoonmaken, geen boodschappen doen, administratie, mail checken, to-do lijstjes maken. En vooral, niet piekeren, niet bedenken wat ik allemaal nog moet doen, me niet schuldig voelen dat de was al drie dagen aan de lijn hangt, Maya's kleren vandaag niet bij elkaar passen, het stof ophoopt onder de bank en het bed nog verschoond moet worden.

Of iets waarbij ik overdag een uur mag liggen, en vervolgens schoongescrubd en met glimmende wangen weer vertrek :)

En dan deze ter afsluiting:

Photo: Jurgen Lison
Oftewel: een dagje strand, inclusief een schoonheidsbehandeling en een cappuccino MET hart! :)

Dan kan ik daarna weer vol energie stofzuigen, afwassen, kleren opvouwen en to-do lijstjes maken :)

X, Janneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten